Till er alla…

 

Önskar er alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År!

Nyårslöftena återkommer jag till…listan är inte riktigt färdig än. Fast egentligen borde jag inte avge några nyårslöften :(, de brukar ju inte hållas…  Min tanke denna gång är dock att om jag avger dem på bloggen så kommer jag ju inte undan lika lätt :)…ni besökare kommer säkert påminna mig om mina löften :).

Må gott och hoppas ni får mycket fototid i julhelgen!

~ av Jur kand på december 23, 2009.

5 svar to “Till er alla…”

  1. God Jul !!!

    /Mats

  2. Jag kommer definitivt att hålla koll på vad du avger i nyårslöfte. 🙂 Kanske en ny kamerautrustning för 150 000kr? 😉

    God Jul!

    • He he, om jag vinner 10 miljoner på lotto kan jag ju lägga 150 000 på utrustning :)…annars blir nog åtets fotobudget en aning mindre 😦

  3. sv: God Jul och Gott Nytt År 😀 ❤

    //Johanna

  4. Gott slut & Gott nytt år til er ! önskar vi i Dressviken

Kommentera

 
