Tillbaka i bloggvärlden…

…med en överexponerad Rödhakebild! Har aldrig sett så många Rödhakar hos oss tidigare. Det brukar komma någon enstaka men nu i vår så har det varit många på vår altan. En rolig liten fågel.  Denna satt i en snödriva och det blev en lite kul effekt, tycker jag, när jag överexponerade.

~ av Jur kand på april 10, 2010.

12 svar to “Tillbaka i bloggvärlden…”

  1. Hej och väkommen tillbaka i den ”riktiga” världen. 😉 Kul idé med överexponering här. Känns som om fågeln svävar eller att man fryst bilden mitt i rörelsen.

    Ha D gott!

    • Tack Åke! Någon fototid blev det inte direkt tal om tyvärr. Men, men bara ta nya tag! Fick några bilder och denna var en av dem. Kul test…
      Må gott!

  2. Ja och den blev ju helt underbar! 🙂

    //M

    • Kul att du gillar bilden Malin :)! Lite udda blev den faktiskt…en kul lek med kameran som gav ett i mitt tycke roligt resultat.
      Ha det bra!

  3. Supersnygg och fin bild!
    Ha de gott & Välkommen tillbaka!
    /Maria

  4. Visst blev det annorlunda, bra och kreativt tycker jag!
    Morgan

    • Till och med lilla jag kan vara kreativ ibland…fast jag önskar det vore oftare. Vem vet, jag kanske hittar åt den sidan mer i framtiden!
      Ha det bra!

  5. Härligt!

    /Niklas

    • Att öva ger färdighet sägs det ju…Kanske ett projekt att spinna vidare på med överexponerade bilder. Roligt var det i alla fall 🙂

  6. Absolut! Blev riktigt bra. /Mats

Kommentera

 
