Speglingar…

…att kunna se sig själv…fantastiskt eller kanske en aning skrämmande. Vågar vi se oss själva? Inte bara på ytan utan vem vi egentligen är, innerst inne på djupet…

En spegelbild på korre. Det fläckiga oskarpa överst i bilden är hasselnötter, om någon undrar. Går från den förra bilden på Rödhaken som var överexponerad till test av underexponering :).

~ av Jur kand på april 14, 2010.

8 svar to “Speglingar…”

  1. Jo, jag tror jag vågar se mig själv på djupet också. Jag tror jag har ett bra samvete faktiskt. 😀
    Bilden du visar här är super! -Verkligen SUPER!
    Morgan

    • Kul att du tycker om bilden Morgan! Det här med att våga se sig själv på djupet är nog inte alla som kan eller vill…kan smärta ibland. Men jag tror att när man väl vågar så utvecklas man som människa och kanske till och med klarar man då av att vara sig själv utåt också och inte täckt av en fasad…

  2. Visst vågar jag se vem jag själv är på alla håll och kanter, även på djupet…
    Din spegelbild är sååå fin!
    Ha de gott!
    /Maria

    • Vad trevligt att du tycker om bilden! Tror att man vinner i längden på att våga se sig själv på alla håll och kanter 🙂
      Må gott!

  3. Jag gillar bilden skarpt

  4. Annorlunda är ordet 🙂 Kanske Terje tar upp detta på kursen i sthlm 🙂 Som jag tror det var du som var anmäld på? Ses där i sådana fall.

    /Niklas

    • Jo den är nog av det lite udda slaget. Måste ju prova sig fram :). Jag hoppas kunna vara med på kursen här i Sthlm. Vi ses!

Kommentera

 
