Den lille ledsne…

…runda gubben hälsade på idag när jag äntligen fick en liten stund att fota. Tyvärr kunde jag inte koppla av, och ägna mig helt och fullt åt fotandet, då lille odjuret var med. Kompaktkameran långzoomen fick jobba flitigt idag och några bra bilder på jycken blev det 🙂 och så detta besök av runda gubben förstås :).

~ av Jur kand på maj 17, 2010.

6 svar to “Den lille ledsne…”

  1. Vilken härlig och läcker bild! Tycker jättemycket om den!
    Jag gillar min bild som jag har i dagens inlägg jättemycket 🙂 Först vart jag inte så glad, men jag behöll den. Och för varje gång jag tittat på den så har den växt och nu har den nästan blivit en favorit 🙂
    Ha de gott!
    Kramisar Maria

    • Tack Maria! Visst kan man ändra tycke och smak, som tur är! Vissa bilder behöver man se flera gånger för att lära sig uppskatta dem.
      Kram

  2. Han är väldigt tydlig, den runda ledsna gubben. Han tittar lite så där trött och lesset uppåt, med en blick som säger att han vill komma ut. En mycket bra bild Erika!

    //M

  3. Japp jag ser honom också, men ser mer ut som ett spöke i laban filmerna. 🙂 Kul bild!

    /Niklas

Kommentera

 
