Min älskade livskamrat!

Du har tagit Ditt sista andetag

Nu är här så tyst

 

 

Alldeles för tidigt

bort från mig Du rycktes

 

 

Mitt i livet hände det ogreppbara

Jag kan bara inte förstå

 

 

Denna sjukdom som heter cancer

 åt upp Dig i en ofattbar takt

 

 

Min tröst i detta mörker

att Du äntligen fri från plågor är

 

 

Min saknad är oändlig och

min kärlek till Dig är evig

 

 

Vart tog allt det vackra vägen?

Det försvann tillsammans med Dig…

 

Stöd forskningen och lämna ett bidrag till Fotografer mot cancer! Tänk på att nästa gång kan det vara Du eller en anhörig som drabbas! Hjälp forskningen framåt för att hitta ett botemedel!

~ av Jur kand på juni 21, 2010.

24 svar to “Min älskade livskamrat!”

  1. Det gör så ont att läsa Erika! Önskar jag kunde göra något för dig!! Sänder mängder av tankar till dig! KRAM!

  2. Jag beklagar sorgen Erika. Han kommer finnas med dig hela tiden. Jag lovar.

    Varma kramar.

  3. Jag beklagar verkligen! Kram!
    (Har inga fler ord…)

  4. […] …till Erika! […]

  5. […] Några ord till Erika… […]

  6. Jag vet inte vad jag ska säga, kom ihåg att alla minnen kommer aldrig någon att ta ifrån dig. Minnen är något vackert som aldrig tar slut, fina minnen finns där och dom finaste bilderna har man oftast i tankarna. Man kan plocka fram både bilder och minnen när man vill. -Jag beklagar och har svårt att finna ord! KRAM
    Morgan

  7. Erika….. Skickar dig kärlek och stöd

    önskar att jag kunde ge dig en kram just nu:(

  8. Beklagar verkligen sorgen Erika. Riktigt tråkigt.

    /Mats

  9. Idag går mina tankar till dig Erika. Må sorgen ha sin tid och glöm inte bort alla fina stunder ni fick tillsammans.

  10. Jag beklagar sorgen.

  11. Vad säger man… Finner inga ord…
    Beklagar sorgen.
    KRAM

  12. shit erika jag e så ledsen för din skull! fy fan va overkligt

    Jättemånga kramar till dig!

  13. Du vet att jag finns, även om jag inte finner ord, jag Erik o du och flera ska snart träffas och ha det fint, många kramar till dig.

  14. Beklagar sorgen Erika!

    /Niklas

  15. Tänker på dig!!!
    Kram!

  16. Vet inte riktigt vad jag ska säga, har så svårt o finna några bra ord i sådanna situationer.

    Beklagar så otroligt! *Ge JÄÄÄÄTTEMEGAKRAM* <3333

  17. …som vi minns honom….
    orden räcker inte till,
    vi beklagar
    kramar, grannarna

  18. En man i sina bästa år rycktes bort från denna jord och från oss! Som många av Er säger så räcker inte orden till…det finns helt enkelt inga ord…

    Jag vill härmed säga TACK till Er alla som gett mig ett stort stöd i denna svåra stund! En stor kram till alla Er!

    /Erika

  19. ….beklagar sorgen och tänker på Dig…

    Mvh Halina

  20. trampar tyst in och sätter mig intill, närvarar vid din sida i det mörka… kramar om hårt hårt..

  21. älskar dig erika! tänker på dig för jämnan! vi saknar john SÅ mycke, min storebror o styvson.. MARIA O EVA.. vi hjälps åt i framtiden, hoppas du kan gå vidare!!

    • Jag älskar er också! Ni vet hur tungt det är…han var ju helt enkelt bäst…finns inget ont säga om John! Det är en saknad som är så obeskrivlig men vi måste gå vidare. Jag lovade honom det och det löftet tänker jag uppfylla…saknaden och smärtan är inte mindre bara för att vi väljer att fortsätta leva! Jag gör helt enkelt det han bad mig om och jag hoppas ni gör detsamma mina älskade!
      Kram på er

  22. Beklagar sorgen..
    Gripande dikt.
    /Christer K

Kommentera

 
