Vad föreställer bilden? Nr 5

Fortsätter här min utlovade serie med bild nr 5 av 12. Tänkte jag skulle ge mig själv en utmaning och visa olika mönster/bilder som finns att se i naturen om man har ögonen och sinnena öppna, och lägga ut bilden här på bloggen med en bild i månaden, och att ni läsare får skriva vad ni tycker det ser ut som!

~ av Jur kand på september 22, 2010.

8 svar to “Vad föreställer bilden? Nr 5”

  1. Ja jag associerar till E.T direkt.
    En bit trä med spännande textur. Ögat går ju inte att ta miste på. Fint! 🙂

  2. Jag ser en val som kommer in i bilden… lite avvaktande ser han ut att vara. Men med ett litet leende på läppen.

    Härlig bild!

    //M

    • Nu blev jag lite kluven 🙂 E.T eller en val….hm…eller ser jag månne något annat 😉
      Tack Malin!

  3. Jag håller mig också till temat fisk här, en något nyfiken sort som verkar ganska fredlig trots att han verkar ganska stor. -Bra!
    Morgan

    • Jo visst ser den fredlig ut 🙂 nästan lite mesigt snäll tycker jag 🙂 Fast i de lugnaste vattnen….
      Kram

  4. Här är det någon som ligger och lurar och som tänker jag ser dig allt…
    Fin bild!
    Ha de gott!
    Kram Maria

Kommentera

 
