Att skiljas åt…

…och gå åt varsitt håll…

Syskonparet (förmodar jag) som sällan visade sig tillsammans. Här går de skilda vägar efter att ha busat av sig en kväll…

~ av Jur kand på november 22, 2010.

12 svar to “Att skiljas åt…”

  1. Underbar bild! Vilka färger…

  2. Vilken härlig bild!
    /P

  3. Vilken underbar bild! Lämnar mycket åt fantasin också. Sedan gillar jag verkligen ljuset Erika.

    /Mats

    • Tackar tackar Mats 🙂 Det är bra att fantasin triggas igång…vad som helst kan ha hänt och hända.

      /Erika

  4. Aj, vilken bild, verkligen bra det här 🙂

    /PJ

  5. Var detta en vänskapsmatch som slutade oavgjort kanske!? 😀
    En mycket intressant bild detta som lämnar lite frågor…
    Morgan

  6. Jag säger bara; wow!! Vilken bild. Vilken oerhörd känsla!!

    • 🙂 Tack Malin! Även denna bild tänkte jag ge till papperskorgen…men ångrade mig. Nu gillar jag den otroligt mycket 🙂
      Ta hand om dig!
      /Erika

Kommentera

 
