Vem är du…

~ av Jur kand på december 12, 2010.

12 svar to “Vem är du…”

  1. Riktigt läcker bild det här gillar jag 🙂

    /PJ

  2. Åh, härlig bild. Det tog en stund innan jag såg vad som dolde sig därinne i skogen. 🙂

  3. 🙂 me like 🙂

  4. oj! snacka om att vara välkamouflerad. Snyggt!
    /Rikard

  5. Riktigt bra bild som bevisar att du är en duktig fotograf som ser detta. -Hon är vacker!
    Morgan

  6. Nu såg jag… men som jag fick kolla.. Jätte häftigt, jag som inte fattar något.. ;O)

Kommentera

 
