I skogen

 

I skogen

existerar inte ensamheten.

Vart jag än vänder mig finns där någon.

I skogen

har jag funnit mina vänner.

De som alltid finns och aldrig sviker.

~ av Jur kand på december 16, 2010.

10 svar to “I skogen”

  1. ;-))) gott att känner att de är dina vänner … jag känner mig inte alltid lika säker … Ha de´ Thorsten

    • Visst är de mina vänner 🙂 Har aldrig haft en annan känsla i skogen. Det är ”hemma”.
      Må gott!
      /Erika

  2. Det gäller ju att ha fantasi för att se vännerna och fantasi är ju bra att ha på alla sätt. -Utan fantasi finns det nog inget! Din bild har en härlig blå ton tycker jag och visst går det att se ett och annat nylle i snön där…-om jag använder min fantasi förstås. 🙂
    Morgan

    • 🙂 Tack Morgan! Håller med att fantasi kan vara bra att ha 😉 Och visst finns det några där…som du ser, när du använt din fantasi 🙂
      Ta hand om dig!
      /Erika

  3. Spännande ”ögon” där i skogen, läcker bild.
    Fina ord också.
    /P

  4. Finstämd bild med härlig blåton. Ser allt ögonen som kikar där bland stammarna 🙂
    Ha de gott!
    Kramar Maria

  5. Spännande bild på den snötyngda skogen, snyggt 🙂

    /PJ

Kommentera

 
