På väg…

…mot ett nytt kapitel i livet med ett nytt och förhoppningsvis spännande år framför mig. Dessa rådjur är också på väg…

Önskar er alla en God Fortsättning!

Lämna gärna ett avtryck här i bloggen 🙂 Det vore kul att veta vilka som hälsar på 🙂

~ av Jur kand på januari 1, 2011.

16 svar to “På väg…”

  1. En underbar bild. Tidig morgon?
    I vilket fall riktigt snyggt blå. Gillar även förgrunden som harmonierar så snyggt med rådjuren.

    /Mats

  2. Trevlig bild, spännande kombinationer och underbart blått!
    Önskar dig också ett spännande nytt år! 🙂

  3. Fint bilde, spesiell stemning!

  4. Härlig bild, Erica. Älskar den blåa färgen. Kram!

  5. Härlig bild med rådjuren på vandring och den blå tonen är tilltalande 🙂

    /PJ

  6. Är bilden kanske tagen under ”den blå timmen”?
    Den fungerar riktigt bra som symbol för att det är
    dags att ta nästa steg och vandra vidare.
    Ha det så gott i snön och bland de vilda djuren. Kram

  7. Hej EriKa! 🙂

  8. Läcker bild!
    Önskar dig också en riktigt god fortsättning på året.
    /P

  9. Bra bild Erika!
    Morgan

  10. God fortsättning till dig, Erika. Jättefin bild.Det är väl det som livet handlar om, att vara på väg. Önskar dig all välgång på din väg under 2011.

  11. Livet är som en resa där vi inte vet något om nästa timme eller ens ens nästa minut. Vissa år blir dåliga men andra bra och det gäller nog att ha känslan för att ta tillvara de trevliga åren och händelserna men det tror jag Du har.

    Hoppas att Du får ett trevligt 2011 med givande upplevelser och trevliga möten!

    Jättefin bild och jag tycker om blåtonen! :))

    Kram Anders

  12. Vilken vacker och fin bild!
    Jättekul att du vill följa mig på min 365-blogg och heja på mig där. Än så länge går det bra, men har ju bara hållt på i två dagar 🙂
    En riktigt God fortsättning på det nya året önskar jag Dig!
    Kramar Maria

  13. Oväntade plötsliga möten med djur i natur är lika spännande varje gång 🙂

  14. Jag hoppas du får ett bra år, Erika, och jag ser fram mot att se dina kommande bilder!

    Allt gott!

  15. Hej Erika! :))
    Härlig bild – dom är på väg mot ljusare tider!

    //M

  16. Tack alla underbara ni för era hälsningar! Nu går vi framåt 🙂

    Ta hand om er!

    /Erika

Kommentera

 
