Fågelholken…

…är alldeles tom. Fast blundar jag så hör jag det pipa i holken och jag ser för mitt inre hur trafiken in och ur holken är livlig. Tänk…snart är vi där igen!

~ av Jur kand på januari 14, 2011.

12 svar to “Fågelholken…”

  1. Bara sommarstuga alltså?

  2. Tänkvärt, vet inte om jag kommenterat det tidigare men vilken läcker profilbild du gjort, som om du var med på någon sydpolsexpedition, men det kanske är samma sak att bo på Hornslandet 😉

  3. Trevlig textide´… och blåtoner + lite smygande rådjur gör ju inte bilden sämre 😉 Ha de´ Thorsten

  4. Det här var snyggt med björken och trion så perfekt 🙂

    /PJ

  5. Japp, den här bilden är riktigt tjusig. -Bra komponerat!
    Morgan

  6. Fint bilde, spennende med rådyrene i bakgrunn.

  7. Fin bild: Tack för kommentaren, den värmde verkligen.

  8. I förra veckan stog jag också och tittade på en fågelholk, och mina tankar skenade också iväg till vår och sommar, med en undran om vem som ska flytta in när det återigen blir dags.
    Din bild är såååå fin med ett underbart komp.
    Ha det gott!
    Kramar Maria

  9. Läcker bild tycker jag!!! Gillar 🙂

  10. Våren får gärna komma fortare än kvickt 🙂 Gillar bilden!

    Ha det!
    Henrik

  11. Drömmar är det bästa liv vi har för o klara vintern./vackert foto…Kram

  12. Trodde jag hade kommenterat denna tidigare? Nåja, har i alla fall sett den. Gillar den skarpt!

    /Niklas

Kommentera

 
