Vad föreställer bilden? Nr 9

Fortsätter här min utlovade serie med bild nr 9 av 12. Tänkte jag skulle ge mig själv en utmaning och visa olika mönster/bilder som finns att se i naturen om man har ögonen och sinnena öppna, och lägga ut bilden här på bloggen med en bild i månaden, och att ni läsare får skriva vad ni tycker det ser ut som!

På detta motiv tog jag en skarp och en oskarp bild. Denna föll mig mest i smaken då den blev mer ”levande”.

~ av Jur kand på januari 22, 2011.

10 svar to “Vad föreställer bilden? Nr 9”

  1. Efter denna vinter är det svårt att se något annat än snö i den bilden. Oskottad snö!!!

  2. Ser några olika saker 🙂

    1. En närbild på mumintrollet 🙂
    2. …. 😉

  3. En benkota av ett stort däggdjur 🙂 Vad annars?

  4. Nu står det ju visserligen att det är ute i naturen men jag ser en navel och en mage (tjej).

  5. En närbild på ett snö(o)djur, eller är det mumintrollet (nosen o ögat) 😉
    /P

  6. Nærbilde på en snøskulptur av en kvinne.

  7. Får väl säga elefant jag, med snabelroten, lite av pannan och ögat 🙂

    /PJ

  8. Ja vad ser man ..kvinnliga kurvor kanske 🙂

  9. Jag ser en del av ett hjärta.
    Får känslan av att om jag tittar tillräckligt
    länge så skulle jag se hur hjärtat zoomas ut, från
    detalj till helbild.

    Något växer fram.
    Och jag väntar på att se hela hjärtat 🙂

    //M

  10. Ser ut som den snö vi pulsat i hela vintern 🙂 /lo

Kommentera

 
