Att möta en främling

Att vara på sin vakt

Inte gå för nära

Ett steg i taget

Sakta känna in

Vem du egentligen är

Något greppar tag

Väcker nyfikenheten

Frågor föds

Signaler tolkas

Vem är du egentligen

~ av Jur kand på februari 7, 2011.

15 svar to “Att möta en främling”

  1. Underbar bild. En bild som sätter sig på näthinnan. Gillar!!!

  2. Läcker bild! riktigt fint med skuggan som slutar perfekt under ögonen.

  3. Mycket bra bild, vilken blick. Gillar även dina rader.
    /P

  4. Vilken fin bild, och vilken fin och passade text till.
    Ha de gott!
    Kramar Maria

  5. Gillar bilden, och texten…

  6. Så fantastiskt fin bild och text. Den berör i allra högsta grad.

  7. Häftig bild … och vilkenntext ! Grattis till fin kombo ! Ha dce´ Thorsten

  8. Gillar uttrycket!! 🙂

  9. Fin tekst og fint bilde. Litt skyggefull snute, han ser litt forsiktig ut.

  10. Det får ta sin tid.
    Jag hoppas att främlingen
    ger den tiden också.

    Fantastisk bild!

    Kram

    //M

  11. Härlig bild, rävens blick som tittar upp över skuggningen där under, mycket bra 🙂

    /PJ

  12. Underbar bild och text Erika. Precis så är det, man är rädd för det man inte känner till. Tycker bilden är exceptionellt bra, och här har du verkligen fångat en känsla, en tanke, en individ! Underbart utfört!

    /Niklas

  13. Skit på skuggan annars hade det ju varit en helt suverän bild!! Grattis till rävmötet och fin text till!

  14. Kikade in kommentarerna igen. Jag tycker tvärt emot att skuggan höjer bilden ytterligare. På grund av texten samt det försiktiga uttrycksättet hos räven!

    /Niklas

  15. Tack alla ni för era vänliga kommentarer!
    Anneli – om en bild faller en i smaken eller inte och vad det beror på är ju högst subjektivt. I detta fall anser jag själv att skuggan förhöjer bilden och gör ”det” i bilden, annars hade den i mitt tycke blivit en ren artbild. Nu har den enligt mig och min smak något extra, även om den inte hade satts i kombination med texten. Jag gillar att du vågade säga vad du tycker rent ut och det är just det jag vill ha i bloggen…olika syn på en bild, vad folk anser vara bra eller dåligt enligt eget tycke.
    Må gott alla ni!
    Kram
    /Erika

Kommentera

 
