Vad föreställer bilden? Nr 10

Fortsätter här min utlovade serie med bild nr 10 av 12. Tänkte jag skulle ge mig själv en utmaning och visa olika mönster/bilder som finns att se i naturen om man har ögonen och sinnena öppna, och lägga ut bilden här på bloggen med en bild i månaden, och att ni läsare får skriva vad ni tycker det ser ut som!

~ av Jur kand på februari 20, 2011.

3 svar to “Vad föreställer bilden? Nr 10”

  1. En ganska ovanlig association kanske men jag tänker på en grammofonspelare. Vattnet är skivan som snurrar och stiftet/en utgörs av grenarna som möter vattenytan. 🙂

  2. 🙂 för mig är det en stenfisk som kommer simmandes över/framför mig. Munnen o ögat är ju hur tydliga som helst. Gillar bilden!

    /Mats

  3. Is er det jeg tenker umiddelbart på, men får det ikke til å stemme med bakken/vegen eller hva det nå er. Kanskje det er en blank plastikkpose. Hmm….Dette kan man jo fundere en stund på. Spennende.

Kommentera

 
