Vad föreställer bilden? Nr 12

Fortsätter här min utlovade serie med bild nr 12 av 12. Tänkte jag skulle ge mig själv en utmaning och visa olika mönster/bilder som finns att se i naturen om man har ögonen och sinnena öppna, och lägga ut bilden här på bloggen med en bild i månaden, och att ni läsare får skriva vad ni tycker det ser ut som! Detta är alltså den sista bilden i denna serie. Nu skall jag fundera ut ett nytt projekt. Jag vill tacka er alla för att ni kommit med intressanta och fantasifulla kommentarer i denna serie 🙂

~ av Jur kand på maj 3, 2011.

7 svar to “Vad föreställer bilden? Nr 12”

  1. Det står någon där nere på marken och skriker på hjälp. ”här är jag, hjälp!”

  2. Hånflinande snö som säger att mig blir ni inte av med så lätt 🙂

    Ha det gott
    Henrik

  3. Ja jag tänker spontant på en vattenkrokodil. 🙂 En enkel och nästintill naiv tolkning måhända, men det är så jag känner idag. Ha det gott! 🙂

  4. En krokodil!

  5. ett varghuvud med öppen mun ock ett framben såklart…..
    kramiz

  6. Jaha, skumkrokodilerna kommer tidigt i år…?!
    Take care // Sam

  7. Finska viken.

Kommentera

 
