Många frågor…

…väcktes under förra veckan då jag var nere i Mullsjö på kursen ”Den personliga naturbilden” med Terje Hellesø som kursledare. Veckan har varit mycket givande men även omvälvande. Fantastiska kurskamrater har jag träffat under veckan varav två av dem är mina bloggvänner sedan tidigare och som jag nu äntligen fått se IRL…Karin Björklund och Rikard Jansson. Vi fick en uppgift att redovisa till sista dagen på temat ”Humör” och bilden ovan är en av dem jag visade. Vi skulle även presentera en idé på ett projekt som vi skall utföra under det kommande året. För er på bloggen så återkommer jag inom kort med vilket projekt jag valde…

~ av Jur kand på juli 12, 2011.

15 svar to “Många frågor…”

  1. Spännande bild, och det låter som du haft några spännande/intressanta dagar i Mullsjö också. Jag måste nog försöka boka in en sån där kursvecka nåt år… Take care..

  2. Spännande bild! Och spännande blir det att höra vad för ett projekt du skall ge dig i kast med!

  3. En bra bild med klart humör i. Kul att du gillade kursen. Jag gick veckan innan och har även gått tidigare. Varje vecka har varit utvecklande på många sätt. Ska bli spännande att höra om ditt projekt.
    /Birgitta

  4. Klart personlig bild med humör i! Känns som bilden ger utrymme för olika personliga tolkningar och sådana bilder gillar jag. Tyckte att innehållet i årets kurser lät väldigt intressant men det blev en tur till Afrika istället 🙂 Ska bli spännande att se vilka olika projekt som startas nu efter kursen!

    /Anna

  5. Det verkar som du haft en mycket givande vecka. Bilden gillar jag, riktigt läcker 🙂

    /PJ

  6. Precis så var det, mycket frågor att ta ställning till…och framför allt mycket känslor som svallade bland alla starka och personliga bilder. Den sista dagen på kursen och din redovisning kommer jag aldrig att glömma, så starkt och så fantastiska bilder. Jag är så imponerad och berörd så det inte går att beskriva. Fortsätt på din väg! / KRAM

  7. Känns som du verkar nöjd med kursen och bra kurskamrater är ju alltid trevligt. -Bilden tycker jag är riktigt bra!
    Morgan

  8. Spännande bild … har nog liknande tankar (från en kursare vecka 26) Ha de´ Thorsten

  9. Projekt låter spännande! Förstår att det är mycket som rör sig i huvudet. Må gott! 🙂

    Just ja, bilden. Klart intressant! Tankeväckande.

  10. Det är nästan så jag blir tårögd nu igen när jag ser bilden…. Jag tror aldrig att jag sett starkare bilder, och din beskrivning därtill var fantastisk. Det fanns ju även andra redovisningar som var väldigt starka. Något jag aldrig kommer att glömma tror jag! Mycket av både skratt och tårar blev det där under veckan, härligt att lära känna er! 🙂

  11. En otroligt bra bild detta… Kan titta länge!

  12. En mycket bra bild – som också har humör. Den är abstrakt men visar för mig den ljusa vägen fram som delar sig i olika vägar. Över detta hänger en mörk skugga. För mig som gick kursveckan före är det roligt att se hur ni arbetade med samma svåra uppgifter.
    /Martin

  13. Kram på dig, Erika! Du var bäst på redovisningen!
    Kram.

  14. En mycket bra och personlig bild med humör och känsla i . Gillas mycket eftersom den väcker frågor och man kan tolka den på olika sätt! Finns inga färdiga svar! En mycket spännande bild!

  15. Den här bilden kommer jag inte att glömma! 🙂
    /Rikard

Kommentera

 
