Bild nr 11 (Projekt 365 + 1)

(Bild nr 11, 20 juli 2011,  Åland, Getabergen)

Landskapsfotografering är något jag aldrig ägnat mig åt, åtminstone inte med en tanke på bildens komposition, utan det har blivit bilder till familjealbumet av typen ”här var vi”. Detta med lansdskap och komposition är ett av de områden inom fotograferandet och projektet jag kommer ägna mig åt. Listan börjar bli lång på saker jag vill utveckla och prova på…

~ av Jur kand på september 7, 2011.

Ett svar to “Bild nr 11 (Projekt 365 + 1)”

  1. Även Ålads skärgård är vacker och väl värd att fotograferas av dig. En vacker och stämningsfull bild i mitt tycke.

Kommentera

 
