Bild nr 19 (Projekt 365 + 1)

(Bild nr 19, 28 juli 2011,  Åland, Geta)

Allt gick fel denna dag 😦 Tog inte många bilder den här dagen då jag inte var på fotohumör… Trodde jag fick några bilder jag kunde vara nöjd med men allt som kunde gå fel gick verkligen fel…så den här bilden kan ni snabbt bläddra förbi 🙂

~ av Jur kand på september 18, 2011.

2 svar to “Bild nr 19 (Projekt 365 + 1)”

  1. Nu tycker jag verkligen att du är för hård mot dig och känner att jag måste hjälpa till med att sätta ned en fot, hårt 🙂 Jag tycker att bilden är strålande. I sitt svartvita format, med de små blänken över vad det nu är som hänger där får jag en liten äckelkänsla av något slemmigt. Kanske något sekret som utsöndrats över de sista resterna av något kadaver… yuck! 🙂

  2. Håller med Henrik. Denna är väldigt bra…

Kommentera

 
