Bild nr 21 (Projekt 365 + 1)

(Bild nr 21, 30 juli 2011,  Österhaninge)

Mörkret finns på denna plats,

där så många finns men inte syns.

Känner den starka närvaron.

Vill trumpeta ut,

min frustration, ilska

och inte minst saknad…

Se mig, hör mig, känn mig!

Lämna mig inte…igen!

 

 

 

Mitt fotograferande i helhet samt fotoprojekt 365 + 1 tillägnar jag min livskamrat J som lämnade mig alltför tidigt men även till C som klev in i mitt liv mitt i sorgen och tände ett hopp om en ljusare framtid. Tack C för att du finns i mitt liv!

 

~ av Jur kand på september 19, 2011.

Ett svar to “Bild nr 21 (Projekt 365 + 1)”

  1. Spännande bild, Erika. Och stark text, som alltid.
    Kram.

Kommentera

 
