Bild nr 34 (Projekt 365 + 1)

(Bild nr 34, 12 augusti 2011, Österhaninge)

Vet inte vad det är som gör att jag gillar denna bild.  Bland denna dags bilder, som blev främst skarpa bilder på älg med två kalvar på håll och rådjur, så fastnade jag för denna bild… Fråga mig inte varför för det har jag ännu inte kommit på själv 🙂 Jag har bläddrat igenom bilderna gång på gång och återkommer ständigt till denna…

~ av Jur kand på oktober 30, 2011.

4 svar to “Bild nr 34 (Projekt 365 + 1)”

  1. Svart som natten. En bild som väcker det undermetvetna till liv. Intressant och spännande. 🙂

  2. Ibland vet man bara inte varför man fastnar för en viss bild som man tagit, det bara klickar till i en när man ser den på dataskärmen och så är man såld 🙂
    Tycker den är urläcker och snygg!!!
    Ha de gott!
    Kram Maria

  3. Väldigt spännande, du har lagt upp flera intressanta bilder nu som trots att de är skarpa kan i alla fall inte jag förstå vad de föreställer… Denna kan jag säga är en favorit, linjerna och formerna funkar mycket bra, kompet också och den blåa tonen kombinerat med djupsvärtan och det suddiga glittret, sjukt läckert! 😀
    // Sander

  4. Riktigt läckert djup i bilden som jag tilltalas av. Snyggt kyla som tillsammans ger en mkt bra bild : )))

Kommentera

 
