Bild nr 39 (Projekt 365 + 1)

(Bild nr 39, 17 augusti 2011, Stockholm)

De flesta av mina bilder lämnar jag oförändrade vad gäller att dra i reglagen i efterhand. Har idag endast Lightroom och har hittills bara experimenterat några gånger med bilder genom kontraster, svärta m m. Har hållt mig till att beskära bilderna och konvertera till s/v.  Men nu med denna bild så drog jag rejält och underexponerade den…och resultatet blev jag nöjd med så därav blir det en sådan bild idag.

~ av Jur kand på november 24, 2011.

Kommentera

 
