Bild nr 41 (Projekt 365 + 1)

(Bild nr 41, 19 augusti 2011, Danderyd)

Fiende eller vän? Ibland är saker och ting inte alltid vad de vid första anblicken ger sken av att vara….

 

 

~ av Jur kand på november 26, 2011.

6 svar to “Bild nr 41 (Projekt 365 + 1)”

  1. Bilden ser ut precis som jag känner mig. Lite ruggig och molnig. Just nu är det långt ifrån ett leende solsken.

  2. Oj insåg att det gick att feltolka. Bilden är riktigt fin och jag gillar den skarpt. Men den speglar det som pågår i mig.

  3. Mörk,mustig och spännande 🙂

  4. Mörka skyar, väldigt bra bild. Precis som Susanne skriver så speglar det nog mina känslor..

  5. En dyster bild som andas passivitet. Betraktaren står och ser hur molnen rullar förbi… bra illustrerat!
    /Rikard

  6. Spännande molntäcke du fångat, riktigt bra 🙂

    /PJ

Kommentera

 
