Bild nr 42 (Projekt 365 + 1)

(Bild nr 42, 20 augusti 2011, Danderyd)

Återigen en fotodag då inspirationen och tiden inte fanns. Ut genom porten, hittade ingenting att fota, så det blev detta. Ett hastverk…så intetsägande, fast det får stå för min känsla den dagen.  Har mörkat ner den något så vinjetteringen framträder mer.

~ av Jur kand på november 28, 2011.

3 svar to “Bild nr 42 (Projekt 365 + 1)”

  1. Känner igen dina ord… så är det vissa dagar.
    Men detta är bilder som talar sitt språk… Kanske blir jag påverkad av din text som jag läste först, men visst ger bilden en känsla av tristess, uppgivenhet…
    kram!

  2. Huvudsaken är att man fortsätter att ta bilder och det gör du ju utan problem. Vissa dagar blir det snabba och enkla bilder vilket inte innebär att bilden behöver vara dålig för det, din bild talar nog ganska bra för hur du kände.
    Morgan

  3. Jag gillar bilden! Ser ut som en vattendrags botten i mina ögon. Rent o fint! Texten läste efter blev fångad av bilden!
    Ha det gott!
    /Margi

Kommentera

 
