Bild nr 45 (projekt 365 + 1)

(Bild nr 45, 23 augusti 2011, Danderyd)

~ av Jur kand på december 1, 2011.

8 svar to “Bild nr 45 (projekt 365 + 1)”

  1. Denna och förra bilden passar så bra tillsammans. Mjukt och taggigt. Gott och ont. Snyggt med båda i svartvitt.
    /Birgitta

  2. Dine bilder i svart/hvit er så flotte. Ser nesten ut som et gitter der det er vanskelig å komme igjennom. Nydelig!

  3. Mycket bra bild detta, gillar känslan den ger och bra komponerat med dom få detaljerna som bilden har. -Bra jobbat!
    Morgan

  4. Du har verkligen en trevlig känsla i din abstrakta bilder Erika…den här har en ”varm” känsla trots kalla färger…snyggt.!.!.!

    Fortsatt trevlig helg.

  5. Gillar denna bild där man inte tydligt kan se vad det föreställer. Men fantisera kan kan, Fin distinction mellan det svarta och vita. Bra jobbat igen! Mvh Roland

  6. Snygg fantasidrivande bild! Gillas mycket!
    Hälsar
    /Margi

  7. Inser att du laggt in denna bild för snart en vecka sedan men ändå. Jag tycker om den här bilden och du har flera intressanta bilder på din blogg. Kul! Ska bli spännande att se fler bilder från dig. Det var en produktiv tid i augusti! Eller är en bild per dag projekt och du visar dem några månader senare. Hur som helst mycket bra bild, tycker jag.

    • Tack och välkommen till min blogg. Projekt 365 + 1 påbörjade jag den 10 juli i år och det skall vara i 365 dagar + 1 dag eftersom det är skottår nästa år :). Jag fotar varje dag men har inte lagt ut första bilden från juli förrän i början på augusti och sedan har jag lagt upp då tiden räckt till…så därav fördröjningen. Jag vill inte heller ha en press att jag måste lägga upp bilderna så fort jag tagit bilderna då jag tror att det förstör lite motivationen om man har för mycket måsten över sig.
      Välkommen åter!

Kommentera

 
