Bild nr 46 (Projekt 365 + 1)

(Bild nr 46, 24 augusti 2011, Danderyd)

Ibland är molnen rätt fascinerande att studera…många skiftningar i både färg och form…

~ av Jur kand på december 5, 2011.

3 svar to “Bild nr 46 (Projekt 365 + 1)”

  1. Hej!
    Många fina bilder på din blogg!
    Ibland står det att du saknar inspiration fast bilden är bra ändå – gör som jag: ta en härlig fotodag och samla på dig några bilder som du sen kan visa så behöver bloggen inte bli ett tvång utan bara en glädjekälla…

    • Hej Kristina! Tack och kul att du hittat hit. Att jag saknar inspiration och tid vissa dagar beror på att jag fotar nu varje dag under ett års tid och då är det ju inte varje dag det är lika roligt och motivationen varierar med andra ord, liksom tiden. När projektet är över skall jag enbart njuta av min fotografering :), men det blir först i juli nsäta år 🙂
      Välkommen åter!

  2. Mina tankar vandrade också lite gran omkring molnen senaste dagarna, när det blåste. Har dock inte lyckats med någon snygg bild som denna! Gillar tonskalan o mjuka färgen. Läcker bild!
    Ha det gott! /Margi

Kommentera

 
