Bild nr 50 (Projekt 365 + 1)

(Bild nr 50, 28 augusti 2011, längs Nynäsvägen, Haninge)

Under några månader i höstas så har tiden inte räckt till för projektet och därmed tröt inspirationen också. Ni har sett det förr på min blogg och jag kommer säkert älta det igen :), men så har det varit. Denna dag blev det en snabb bild på egentligen ingenting när jag åkte bil som en tok mellan södra och norra sidan stan. Fast har man tillräckligt med fantasi så kanske det är något ändå där…frågan är vad?! Och som ni ser så har jag inte lärt mig klona bort störande saker i bilden 🙂 men det kanske kommer en vacker dag att jag lär mig det, men då säger jag till 🙂

~ av Jur kand på december 12, 2011.

Kommentera

 
