Önskar Er alla…

…en riktigt God Jul och Gott Nytt År! För egen del så är julen även i år en smärtsam tid med många minnen och stor saknad,  men jag har i år faktiskt något nytt att se fram emot och skapa nya fina minnen. Bilden tog jag för 2 år sedan då mitt liv var väldigt ovisst och mörkt, i och med min numer avlidne mans sjukdom, men nu kan ljuset i bilden få symbolisera att  finns det en framtid för oss som är kvar och vi måste ta tillvara på den och leva i nuet, även om det är svårt ibland.  Ta hand om Er, krama Era nära och kära och säg att Ni älskar dem! Projektet fortgår förresten…och bilder kommer när jag hunnit gå igenom dem varteftersom…  Sköt om Er och en stor kram till Er alla från lilla mig!

~ av Jur kand på december 22, 2011.

16 svar to “Önskar Er alla…”

  1. Fint julkort. Önskar dig detsamma. Förstår att detta är jobbigt för dig. Och julen är en tid som drar fram känslor. Men som du säger, det finns hopp för oss andra och våra minnen ska vi bevara väl. Dem kan ingen ta ifrån oss. Jätte julkram

  2. Önskar dig en så God Jul som du kan få. Hoppas du kan börja skapa nya minnen som du skriver. Är inte så uppåt här heller men jag hoppas i alla fall på lite lugnt och ledigt.. Ta hand om dig!
    /Per

  3. Jag hoppas att även du är rädd om dig!
    Ha nu en riktigt fin jul och ett gott nytt år så hörs vi…
    Morgan

  4. God Jul till dig och de dina !!! Nu går vi mot ljusare tider ….. Ha de Thorsten

  5. Önskar Dig en riktigt GOD JUL!

    Så många fina bilder du tagit till ditt projekt. Du är en mästare på att ta abstrakta bilder måste jag säga…
    Snart är mitt projekt slut, och jag längtar verkligen till nyårsafton. Kommer att jubla högt när jag tagit sista bilden 🙂 Ska bli skönt att slippa gå ut varje dag för att ta en bild. Det här kommer jag aldrig att göra om, men det har varit lärorikt och väldigt kul, fast jag ett par gånger varit på väg att kasta in handduken… Nu ska jag bara göra nio bilder till 🙂
    Julkramar Maria

  6. Ønsker deg en riktig God Jul.
    Tusen takk for alle de flotte bildene jeg har fått sett igjennom året.

  7. Ställer in mig i skaran och önskar det samma…Ho Ho Ho….

    // Tomten 😉

  8. Hoppas du får en riktigt God Jul!
    /Birgitta

  9. Jag hoppas du får en riktigt God Jul och Gott Nytt År Erika

    /PJ

  10. God jul till dig och dina drömmar//Veronika

  11. God fortsättning!

  12. Vill bara önska dig Erika ett riktigt Gott Nytt År! Kanske, kanske vi ses igen detta nya år 2012…annars får jag fortsätta följa dig och dina bildäventyr här på bloggen 🙂 Stor kram.

  13. Ibland är livet tungt och smärtsamt och fullt av frågor varför? ibland finns svar och ibland inte, tyvärr är det väl en del av livet. Men ljuset finns där och när man minst anar det så kan det vända, snabbt eller plågsamt långsamt. Men skönt att läsa att du funnit något att se framemot. Trots att det är tungt så måste man som du säger ta vara på tiden och fortsätta frammåt…
    Ett riktigt Gott Nytt År och en god fortsättning !

    Mvh Christer K

  14. Gott nytt år! Blir det ett nytt årsprojekt nu?? 366 dagar blir det i år… 🙂
    // Sander

  15. God fortsättning på det nya och det nya året!

  16. God fortsättning Erika! Hoppas verkligen att du fortsätter ditt projekt här i bloggen!
    Hälsn. Ulrika

Kommentera

 
