Inom…

…en inte alltför lång framtid kommer jag göra en uppräkning av 10 naturfotografer som är förebilder för mig. I december 2009 skrev jag sist en lista och det skulle blivit en uppdatering förra året men så blev inte fallet. Vore kul om ni andra bloggare antog en utmaning och gjorde även ni en lista på era förebilder. Alltid finner man nya namn som är värda att kika på och vem vet, kanske hittar man en ny förebild och inspirationskälla  🙂

~ av Jur kand på januari 17, 2012.

8 svar to “Inom…”

  1. Hmmm…ja det där med förebilder är ganska svårt. har själv svårt att sätta fingret på någon specifik….men jag ska ta mig en fundrare.
    Jag uppskattar fotografer som kan få in en känsla i bilden, något som gör att man stannar kvar…oavsett genre…

  2. Kul, jag håller på med en lista! 4-5 stycken var ju självklara, men jag ska nog få ihop en bra lista tror jag 🙂 Tackar för inspirationen!
    Kram

  3. Hej Erika!

    Jag ska se om jag kan knåpa ihop något! Min inspiration kommer ju framförallt från alla duktiga ”amatörfotografer” därute.. Några som jag diggar rätt hårt är Jörgen Schön och Marie Gillanders bilder..

    Varma Hälsningar
    Niklas

  4. Vacker bild! Måste det vara naturfotografer? 😉
    Din lista kommer väl börja med:
    1. JH
    2. …

    😉

  5. Absolut en bra idé!
    Det ska bli spännande att se din lista, några namn tror jag redan att jag vet iofs.
    Kanske gör jag en egen lista…
    Morgan

  6. Läcker bild! Du har lyckats fånga en helt fantastisk blick, en kombination mellan nyfikenhet och blyghet! Gillar även beskärningen!
    Ha en god kväll!
    /Margi

  7. En bra idé! Ska bli intressantatt se din lista! Ska se om jag gör en egen lista också:-)

  8. Tammy Bergström med sina fantastiskt vältagna foto med mycket aktion och humor är en av mina plus Terje förståss som fdick mig att fota på ett helt annat sätt med större glädje. Tammy kan ni nå via min blogg. Den mest utstående bilden tycker jag den skrattande grodan är

Kommentera

 
