Vad föreställer bilden? Nr 1

Nu tänkte jag köra en ny omgång av ”Vad föreställer bilden?”. Startar här med bild nr 1 av 12. Tänkte jag skulle ge mig själv en utmaning igen och visa olika mönster/bilder som finns att se i runt omkring oss om man har ögonen och sinnena öppna, och lägga ut bilden här på bloggen med en bild i månaden, och att ni läsare får skriva vad ni tycker det ser ut som! Kanske formulerat mig lite luddigt…ni behöver inte gissa vad det är, utan ni skall beskriva vad ni ser 🙂 Så öppna nu upp er fantasi!

Denna bild är för mig ett sammelsurium av ….. (Vad jag ser får ni veta när jag lägger ut nästa bild 🙂 )

~ av Jur kand på februari 15, 2012.

12 svar to “Vad föreställer bilden? Nr 1”

  1. Tillägg…jag skulle kanske tagit bort de vita fläckarna (reflektioner)…men men…jag är ju lite anti mot att ta bort saker i bilder…

  2. För mig är detta en detalj av ytan av en stenmurkla.

  3. Hm.. kul idé. Jag skulle tagit bort de vita fläckarna. Men vad jag tänker på är smält choklad som jag skulle kunna äta med sked haha. Blir gottesugen när jag ser din bild. Märks det att jag är Skåning som älskar mat och godsaker haha.

  4. Jag ser ett afrikanskt konstverk med nakna, mörkhyade kvinnor.

  5. Choklad med pixelfel? 😉 Och helt rätt, ta inte bort, var anti! 😀

  6. Vattenyta med kvinnliga former på? Tänkte även på choklad med 🙂

  7. Detta är passion…eller rättare sagt, ytan på skalet på en passionsfrukt.
    Men det är en rackarns stor passionsfrukt 😉

  8. Choklad, murkla, brunt sidentyg…är vad jag ”ser”…lr rättare…tänker på…

  9. Bark… en tall..

  10. Ser cholkad och vatten.. Ska kolla in här mera, riktigt fina bilder vad jag har sett! Länkar! //Edwin

  11. Jag ser en massa ansikten, några förvånade, några intetsägande, några skräckslagna etc. Kommer fler och fler ansikten ju längre jag tittar. Spännande idé och bild!

  12. Mycket spännande uttryck! Gillas!

Kommentera

 
