Vad föreställer bilden? Nr 2

Här kommer bild nr 2 av 12 i min serie ”Vad föreställer bilden?”. Tänkte jag skulle ge mig själv en utmaning igen och visa olika mönster/bilder som finns att se i runt omkring oss om man har ögonen och sinnena öppna, och lägga ut bilden här på bloggen med en bild i månaden, och att ni läsare får skriva vad ni tycker det ser ut som! Kanske formulerat mig lite luddigt…ni behöver inte gissa vad det är, utan ni skall beskriva vad ni ser :)  Så öppna nu upp er fantasi!

Denna bild är för mig en….. (Vad jag ser får ni veta när jag lägger ut nästa bild :)  )

Vad föreställer bilden nr 1 var för mig ett sammelsurium av nakna kvinnokroppar, vilket var flera av er betraktare som såg detsamma. Kul att läsa vad ni ser. Alltid öppnar det upp något nytt som man själv missat…

~ av Jur kand på april 1, 2012.

7 svar to “Vad föreställer bilden? Nr 2”

  1. Jag gillar bilden, jag ser en näsa och så ögon, lite obehagligt! Ingen varelse man vill möte i en skog en natt:-)

  2. Krokodilöga!

  3. Inte så farligt, tycker jag. Ett fågelöga, men zoomat och därför ser gigantiskt ut.

  4. En orm så klart 🙂 Cool !!!

  5. Tycker det liknar en jaa, en ”monsterfisk” eller ett öga som tidigare skrivit! 😉
    //Edwin

  6. Fiskhuvud…man ser rätt in i gapet!

    Steffe

  7. Det ser ut som en struts 🙂

Kommentera

 
