Vad föreställer bilden? Nr 3

Här kommer bild nr 3 av 12 i min serie ”Vad föreställer bilden?”. Tänkte jag skulle ge mig själv en utmaning igen och visa olika mönster/bilder som finns att se i runt omkring oss om man har ögonen och sinnena öppna, och lägga ut bilden här på bloggen med en bild i månaden, och att ni läsare får skriva vad ni tycker det ser ut som! Kanske formulerat mig lite luddigt…ni behöver inte gissa vad det är, utan ni skall beskriva vad ni ser :)  Så öppna nu upp er fantasi!

Denna bild är för mig en….. (Vad jag ser får ni veta när jag lägger ut nästa bild :)  )

Vad föreställer bilden nr 2 var i mina ögon en ödla som gapar… Det som är fotat är en död och torkad blomma. Vad föreställer bilden nr 1, som i mina ögon såg ut som nakna kvinnokroppar, var ett fotat duschmunstycke under vattenytan i ett badkar där vattnet strilade ur munstycket och skapade rörelserna i vattnet som blev kvinnokroppar 🙂

~ av Jur kand på april 24, 2012.

5 svar to “Vad föreställer bilden? Nr 3”

  1. Lätt! En kobra.

  2. Håller med. Helt klart en kobra som knappt har visat upp sin giftiga tunga.
    Vad rolig ”lek” har du kommit på! Spännande med den tydliga diskrepansen mellan vad som blivit fotat och vad man ”ser” 🙂
    Ha det gott!
    /Margi

  3. En kobra! Gillar denna mycket! Ha det gott!/Roland

  4. En stelfrusen orm! 🙂 PS gillar gråtonerna. Lite åt JH-hållet :))))

  5. Jag tycker att du fått en väldigt bra bild av Storsjöodjuret. 🙂

Kommentera

 
