Vad föreställer bilden? nr 6

Här kommer nu bild nr 6 av 12 i min serie ”Vad föreställer bilden?”. Tänkte jag skulle ge mig själv en utmaning igen och visa olika mönster/bilder som finns att se i runt omkring oss om man har ögonen och sinnena öppna, och lägga ut bilden här på bloggen, och att ni läsare får skriva vad ni tycker det ser ut som! Kanske formulerat mig lite luddigt…ni behöver inte gissa vad det är, utan ni skall beskriva vad ni ser :)  Så öppna nu upp er fantasi!

~ av Jur kand på september 25, 2012.

8 svar to “Vad föreställer bilden? nr 6”

  1. jag tror det är en gnista men tycker det ser ut som ett stenskott

  2. En fin, nästan stiliserad gnista:) Gillar bilden!
    Ha det gott!
    Margi

  3. Bikiniöverdel.

    • Men Karin då 🙂 Nu har din fantasi spårat ur 😉 Fast….hmmm, du har en poäng 🙂 men den var långsökt även för mig 😉

  4. Vill inte att det ska föreställa något. Lite känslan av att färdas i kosmos. Vackert. Spännande. Gillar.

  5. Ja rymdkänsla var det första som kom över mig. I rymden och i rejäl fart. Sen tänkte jag på morrhår. Men jag är ju tokig i kattor så 🙂

  6. Det är förstås fotoner eller ett maskhål på väg i en annat tidrum 😉

    Skulle annars kunna tänka mig att det är en väldigt nedsvärtad bild på en påfågel bakifrån. De har ju ganska markerade pennor i fjädrarna…
    /Rikard

  7. Spindelvev.

    🙂

Kommentera

 
