Ett överraskande möte

Ett överraskande möte där…

blickar utbyts,

spänning uppstår.

Känslorna översvallas,

nyfikenhet väcks.

Allt under ett kort ögonblick.

Minnesbilden stannar kvar.

Längtan efter nya möten växer…

 

 

 

~ av Jur kand på november 17, 2012.

12 svar to “Ett överraskande möte”

  1. Vackert!
    Såg två älgar i dag men på väldigt långt håll ute på en åker.
    Ha det gott!
    /Per

  2. Å vad häftigt!! Tycker du lyckats fånga magin från mötet i bilden 🙂 / Karin W

  3. Fint komponerad bild.

    /Jimmy

  4. Vilken stämmningsfull bild! Riktigt magiskt möte med en älg. Längtar ut i naturen när jag ser dina fina bilder.

  5. Skön stämning i mötet. Gillar kompositionen!

  6. Stämningen i bilden är precis så man vill ha det när man är ute i skogen, och känner att man är iakttagen.. Lite mystisk och pulshöjande..!

  7. Lyckad bild och jag tycker att bilden ger
    mig en känsla. Min puls stiger och jag känner
    mig närvarande. -Det här är bra tycker jag!
    Morgan

  8. du är en av de lyckliga, har inte sett en älg ute sen jag var liten, måste vara fantastiskt

  9. Spännande o lite överraskande bild … ha de Thorsten

  10. Snyggt! Och grattis!

  11. Fin bild och fin text till!
    Fortsatt trevlig helg önskar jag dig!

    Steffe

  12. Snyggt! Gillar de raka stammarna och att älgen liksom kikar fram!

    Daniel

Kommentera

 
