Nu…

korre220120404

…ska det äntligen bli lite tid till att ägna sig åt fotograferingen av djur, om jag finner åt dem, eller de mig,  och de vill posera fint :). När så kylan släpper greppet och våren kommer blir det att traska runt i markerna i Hälsingland. Korrarna hoppas jag dyker upp så jag får fortsätta studera deras beteende och klura på om de verkligen är så korkade som de verkar 🙂 Här bjuder jag er på en enkel korrebild från förra våren.

~ av Jur kand på mars 11, 2013.

4 svar to “Nu…”

  1. Svåra att fånga men gör sig bra på bild..;-)
    Härlig Bild..

  2. Önskar dig all lycka med skogens djur och livet i Hälsingeskogarna.
    /Per

  3. Välkommen hem Erika! Snart dukas smörgårdsbordet upp, dvs våren med allt däruti i Hälsingemarkerna! Kram!

  4. Fantastiska djur och de är riktigt roliga att sitta och titta på! Håller med om kylan dags för våren att segra snart!

    Ha en riktigt go helg!

    /Henrik

Kommentera

 
