Vår…

vår på Erikas vis

…på Erikas vis… 🙂

~ av Jur kand på april 17, 2013.

14 svar to “Vår…”

  1. Härligt med en svartvit bild på vårens blomma! 🙂

  2. Supersnyggt!

  3. Härligt – på Erikas vis!

  4. Rent och snyggt! Perfekt i mina ögon!
    Ha det gott! Margi

  5. Nydelig!
    Fra Hilda

  6. Så vackert! Jag gillar ditt sätt i svartvitt 🙂

  7. Mycket snyggt! En av de bättre bilderna jag sett på krokus. Krokusen är en vacker blomma som jag personligen tycker är svår att få bra på bild.

    /Erik

    • Tackar och bockar…fast jag ska kanske niga..hmmm :). Håller med dig. Såg så många bilder på krokusar som jag inte fastnade för och tänkte att jag måste ju göra något annorlunda. För visst går det, även med ”vanliga” motiv 🙂

Kommentera

 
