Magiskt…

Svalbard22juni2013

Firade midsommar på Svalbard i år. Det var ett magiskt och fantastiskt landskap som mötte mig. Nu var jag där endast över helgen så jag hann inte med att utforska så mycket som jag ville…men en sak är säker: Jag måste dit igen!

~ av Jur kand på augusti 15, 2013.

4 svar to “Magiskt…”

  1. Vackert! Förstår att du vill dit igen – skulle gärna åka dit också. Gillar verkligen bilden. Det spegelblanka mörka vattnen, de svarta bergen – lågt i bild som ger tyngd. Och så en himmel som bara suger in mig i bilden. Snyggt!

  2. jag får uppleva mycket genom dig

  3. Jag åker den 1-8/9. Skall bli intressant. Fin bild !

  4. Läckert! Förstår att du vill åka tillbaka.

Kommentera

 
