Min första publicering

Naturfotografen1 2014

Glädje! Idag fick jag hem tidningen Naturfotografen nr 1 – 2014 och konstaterade att mina bilder och text kommit till publicering. Det kändes faktiskt stort att få se sina bilder i en tryckt tidning så idag är det en glädjens dag.

~ av Jur kand på mars 11, 2014.

10 svar to “Min första publicering”

  1. Åh vad kul. Njut av känslan så länge du kan 🙂 Kram

  2. Kul! Ser bra ut också. Har inte tidningen ännu men den är på väg med kurir från Gävle 🙂
    Ser fram emot bra läsning.
    /P

  3. Vad kul! Grattis! 🙂
    Margi

  4. Det ser mycket bra ut Erika! -Häftigt och grattis… 🙂
    Morgan

  5. gläds med dig, du är värd ett erkännande

  6. Stort grattis från mig! Roligt att se ny inspiration. 🙂

  7. Gratulerer med artikkelen og så tar du flotte bilder 🙂

  8. Vad kul, gratulerar så mycket! 🙂

  9. Man blir glad in i hjärtat! Finns nog någon som är stolt där på andra sidan!

  10. Kul! Grattis! 🙂

Kommentera

 
